230 users online
Onlinebandit Vulture
`
    
Remember me   Forgot login?  
NEW USER
NEW USER
Detailed info
Username:hmmmmmnope, 51 years
Visits:5569
Gender:
Member since:
Online status:Offline, last seen 
I play mostly:Yatzy - played 8585 times
Birthday:
My homepage:


Latest activity

Tournaments won Players Opponent
Click here to see all 133 won tournaments
Painted Yatzy
8lordhelpu
Yatzy
8ladymedusa
Painted Yatzy
8BinksDizzle

Game Won / Lost Best score
Click here to see more
Yatzy3917 / 4490481
Backgammon3237 / 315476
Puzzle516 / 630567

Profile for hmmmmmnope

Images

Here is a new pictures of Taylor. 
Hope everyone enjoys their games :)
Guestbook
2021-01-18
Hi Nope,

I wish you and your family a merry Christmas.
Have fun and TC.
Marco.
Wow...she is the image of you!! Shes growing up lovely hun xx
your lil girl is such a doll. talk to you soon. KimberleeMBridge@gmail.com

Kim
HI Hmmmmm she is a doll hun. She so pretty. Boys out there step back you are to close lmao
Wanna wish you and Taylor a Very Merry Christmas and a safe and Happy New Year.... hugs Noreen :)
Hmmmmmnope ... well great to see you hun.I will add you to my friend because well.. you are my friens. you will agree too when you go visit my profile, Great to see ya hun, and that one sweet wee lass you are holding hun, bless her wee cotton socks.
Love ya hun.. Lyn xxxxxx
Hiya hun, You are so sweet and great vip! your daughter is soooooooo beautiful and she looks like you. :-D
AWWW! What a beautiful lil girl you have! KEEP AWAY BOYS! LOL!
shes a beautiful lil girl, they grow so fast.....well atleast mine have hehe
She is adorable!!
awww she's adorable!! Dang kids need to slow down!!!
happy Bday baby Taylor... 1 year... i hope we have the fortune to see you here playing...and be a good bandit like you mom!
Shes really cute hun :)
awwww what lovley pics and ur great person a caring peron to t/c to u and ur family devil xxxxx
So glad ive gotten to know you. Your a really great person. Enjoy working the same shift with ya lol. Thanks for sharing the pics of Taylor too. Shes such a cutie!
awww such lovely pics hun xx
Hi Dee she is adorable and look she already has boys kissing on her :) You look so proud and happy with Her she is blessed to have you as you are her. Hugs to both of you.
Great Pics Hun shes Gorgeous XX
She is very nice and happy baby... god Bless her !
how beautiful! she looks soooo happy! thats great! hope u enjoy every minute of everyday.
Shes beautiful hun...congrats :)
she lovely baby bet u are so proud of her hope she gives u great pleasure as am sure she will
She is so Beautiful huni xxx
what an amazing smile she has look so happy xxxxxx

Luv Kellie & Shaun x
xxxxxxxxxxxxxxxxx
OMG hun what a Beautiful Bundle of joy GOD has given U.
may GOD Bless U and Ur family with many wonderful, happy years.. May GOD bless U all and guide U ALWAYS... and keep U all safe... XOXOXOXO
well, i tell you one day: god Bless you!! Omg.. what nice she is!
Now i say: god Bless Her ..
One big hug Hmmm!