706 banditter pålogget
Onlinebandit Vulture
`
    
Husk meg   Glemt pålogging?  
NY BRUKER
NY BRUKER
Detaljert info
Brukernavn:Picnik
Besøk:2434
Kjønn:
Medlem siden:
Online status:Pålogget siden: 23 min. siden
Jeg spiller mest:Ludo - spilt 18610 ganger
Bursdag:...
Min hjemmeside:


Siste aktiviteter
3 timer siden
Tapte mot rødtopp
Turnering tapt mot rødtopp
Turnering vunnet mot *******
Vant over seynep
TURNERING VUNNET! 
Turnering vunnet mot seynep
Vant over Sindi
Turnering vunnet mot Sindi
Tapte mot ninahm
Turnering tapt mot ninahm
Turnering vunnet mot *******
Vant over Computeren
Tapte mot rødtopp
Turnering tapt mot rødtopp
1 dag siden
Tapte mot seynep
Turnering tapt mot seynep
Vant over Computeren
Vant over Bromle54
3 dager siden
Tapte mot Jean57

Turneringer vunnet: Spillere Motstander
Klikk for å se alle 440 turneringer vunnet
Ludo
1 dag siden
4seynep
Ludo
4 dager siden
4tulla2
Ludo
5skotta

Spill Vunnet/Tapt Beste resultat
Klikk for å se mer
Ludo11432 / 68430
Yatzy192 / 155458
Spar52 / 1080

Profil for Picnik

Bilder

Hei ! Jeg er her inne for å spille og leke meg litt . . .


Mitt motto:  Tap og vinn . . med samme sinn (5)


 

Gjestebok
2026-06-28
Hei... Deg kjenner jeg :) Vi var naboer :) Kjenner jo din familie :)
hyggelig og bli kjent med deg klemmer (y)
இڿڰۣ-ڰۣ—...இڿڰۣ-ڰۣ—
.*♥*...║║║║╔╗╔╗*♥*
...*♥*.╠╣║║║╗╚╗.....*❤*
*♥*....║║╚╝╚╝╚╝.........
இڿڰۣ-ڰۣ—...இڿڰۣ-ڰۣ—
.*♥*...║║║║╔╗╔╗*♥*
...*♥*.╠╣║║║╗╚╗.....*❤*
*♥*....║║╚╝╚╝╚╝.........
இڿڰۣ-ڰۣ—...இڿڰۣ-ڰۣ—
.*♥*...║║║║╔╗╔╗*♥*
...*♥*.╠╣║║║╗╚╗.....*❤*
*♥*....║║╚╝╚╝╚╝.........
hei, hyggelig å spille mot deg, ha en fin kveld videre
God Jul og Godt Nyttår te dæ og dine juleklem fra mæ
Nei har ikke endret her inne ennå men har gjort det nå. Klem
Ha en fin dag klem
bare inne for og si liker deg picnik du er jaggu en fin fyr
innom og gir dæ en klem
Heisan kjekken. Takker for GB inlegget og for morsomme og hyggelig spill med deg. *kosemozeklemmer* :)
Hei hei :)
Heisann var innom her å leste profilen din så jeg legger igjen en hilsen og en klem til deg :) Hilsen Geggi
heisann innom å ønsker deg en flott dag)) klem